Ugebrev 11.12.2020

SFO – elever i mellemteam
Tirsdag var mellem team SFO børnene i køkkenet for at bage julekager.

Farvel til
Nicoline som i denne uge er startet på en ny skole. Vi ønsker hende og familien alt godt.

Sidste skoledag før juleferien
Fredag den 18.12. er afslutningsdag. I år kan vi ikke komme i kirke, så i stedet finder vi på hyggelige og stemningsfyldte aktiviteter og opgaver ude i vores teams, på hold og “fælles”.
VI slutter kl. 12 denne dag, og vil bestræbe os på at alle elever vedkender sig det brugte tøj, der er deres, så I får det med hjem på ferie.
I SFO’en har de taget imod tilmeldinger til mandag og tirsdag den 21, + 22. december.
Første skole- og SFO-dag er den 4.1.2021, hvor vi forhåbentlig alle kan mødes på skolen. Flere skoler i kommunerne har nu lukket ned for det fysiske fremmøde for elever i 5.-9. kl., så vi afventer spændt, hvad julen og det nye år bringer for os.

Tilmelding til 0. kl
Inden jul vil vi gerne modtage tilmeldinger til skolestart august 2021, da vi i starten af januar sender breve ud med invitationer til indskrivningsfest. På skolen må vi indtil videre gerne holde skoleaktiviteter, så det håber vi også at vi kan i slutningen af januar. Skal dit barn tilmeldes 0. kl. med start senere end 2021, er det muligt at få børnene skrevet op allerede nu. Den mulighed er der en del forældre fra Skovlund og omegnsbyer, der benytter sig af.

Seneste ugebreve

Tidligere ugebreve