Ugebrev 19.03.2021

Samarbejde i 1.-2. kl. (Røn og Poppel)
“Vi er efterhånden ved at være ret gode til at arbejde sammen i grupper. Lige nu er vi ved at læse bøger og svare på spørgsmål. Alle kender vigtigheden af at bidrage positivt, så vi får det bedste resultat.”
Erling

Fagdag i ASK
“I Ask har vi fagdage hvor vi lærer om påskens historie. I dag var vi kreative og lavede små, fine påskebuketter. Påskeliljerne havde vi købt. De flotte pile- og ASKegrene plukkede vi på vores gåtur : )”
Karsten

Efterlysning
Vi har en gruppe SFO-børn som er utrolig glade for at cykle. Derfor tager vi gerne imod i SFO’en, hvis der er nogle, som har cykelhjelme liggende derhjemme, som de kan undvære. Hjelmene skal passe til børn i alderen 6 – 10 år. De kan afleveres i SFO’en mellem i kl. 13 – 16.

5. kl. mødtes denne uge i det fri
Eleverne var samlet på stadion til aktiviteter og samtale – en hyggelig dag. Næste uge mødes 5. kl. på skolen til oprydning og klargøring i “Haverne”.

6.-7. kl. mødtes i Byparken
“Eleverne spinder livstråde for hovedpersonerne i deres danskbog “Helgi Daner” (Holger Danske). Det er første gang siden jul, at alle eleverne er samlet. Tilde havde medbragt chokoladekage (meget lækker), og lærerne havde købt kakaomælk. Vi planlægger en tur i det fri igen næste onsdag.
Vi kan køre i vores egne busser, da lige præcis passer med antallet af de elever, der kan møde op disse uger”.
Susanne og Kristina

Hvem var læreren i sidste uge???
Nynne i 1. kl. havde tegnet den flotte tegning af . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . .  Erling 🙂

Seneste ugebreve